بازداشت 3 قاتل پس از 21 روز فرار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری از دستگیری ۳ متهم به قتل که متواری شده بودند، پس از ۲۱ روز خبر داد.

سرهنگ غلامعلی شکری با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان در ۲۷ اردیبهشت‌ماه سالجاری که منجر به قتل جوان ۳۴ ساله‌ای در جونقان شد، شناسایی و دستگیری قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

دستگیری 3 متهم به قتل در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: با انجام تحقیقات پلیسی در شهرستان مشخص شد که پنج نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، که یکی از مصدومان به‌دلیل شدت جراحت وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومان به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و چهار قبضه سلاح شکاری و سه عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آنها و متواری شدن متهمان توقیف شد.

شکری افزود: پس از هماهنگی قضایی و ۲۱ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان سه متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟