در این صحنه هولناک ماندن معجزه است / در شرق تهران رخ داد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس ازاین که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته توسط شهروندان در تماس با سامانه 125 از این حادثه با خبر شد، بلافاصله زنگ ایستگاه ۱۲۱ را به صدا درآورد و نیرو های آتش نشانی بهمراه تیم نجات ۱۵ را عازم جاده ی خاوران شرق، عباس آباد علاقبند کرد.

راننده ی سواری از کانال آب جاده خاوران نجات یافت

حیدرعلی بهرامی فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل یک سرنشین(راننده) در حاشیه ی کانال آب در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و به داخل کانال آب سقوط کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان و نجاتگران این سازمان بلافاصله بعداز زدن کارگاه نجات، وارد کانال شده و با اولویت قرار دادن نجات راننده ی پنجاه ساله مشغول عملیات شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: راننده خودرو با تلاش نیروهای آتش نشانی به سلامت از داخل کانال آب بیرون آورده و برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد.

بهرامی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: خودرو سواری با هماهنگی عوامل راهور و به وسیله جرثقیل از داخل کانال آب خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نجات راننده ی خودرو محبوس در کانال آب

نجات راننده ی خودرو محبوس در کانال آب

کدخبر: 576642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟