بازداشت 7 سارق حرفه ای در کاشان با 163 فقره دزدی

به گزارش رکنا، با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان، باند ۷ نفره سارقان حرفه ای کارخانجات و کارگاه های تولیدی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر و به ۱۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند .

سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی از سطح کارخانجات و کارگاه های تولیدی واقع در شهرک فتح المبین و شهرک صنعتی امیرکبیر شهر کاشان ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

انهدام باند 7 نفره سارقان حرفه ای در کاشان / اعتراف به 163 فقره سرقت

وی در ادامه تصریح کرد : ماموران با فعال کردن چند تیم منسجم و با راه اندازی گشت های محسوس و غیرمحسوس و تجزیه و تحلیل شگرد سارقان و انجام کار اطلاعاتی ، یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی‌های اولیه بعمل آمده به جرم ارتکابی با همدستی ۳ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ قربانی افزود: با همکاری متهم دستگیر شده ، دیگر همدستان وی نیز در مخفیگاهشان دستگیر که در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۶۳ فقره انواع سرقت از کارخانجات و کارگاه های تولیدی سطح شهر کاشان اقرار که در این خصوص با پیگیری های مجدد و با هوشیاری ماموران تعداد ۳ نفر از مالخران نیز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه اماکن خصوصی و منازل نیمه کاره کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه روز با سارقان و مخلان امنیت و آرامش برخورد می کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد از شهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمین سابقه دار را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟