مرگ دلخراش عابر پیاده در جاده خمام

به گزارش رکنا، سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان گفت: یک عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی سمند در محور خمام به حسن‌رود جان باخت.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور خمام به حسن‌رود، ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا که در شانه خاکی محور خمام به حسن‌رود محله زیرده در حال ورود به مسیر اصلی بود، با یک خودروی پژو روآ برخورد می‌کند و هر ۲ خودرو دچار خسارت جزئی می‌شوند.

مرد تلخ راننده روآ در جاده خمام

سرپرست پلیس راه گیلان ادامه داد: راننده سواری پژو روآ پس از برخورد از خودرو پیاده و برای نمایان‌سازی خودروی تصادفی با چینش علائم هشدار دهنده، قصد ایمن‌سازی محل را داشت که یک دستگاه خودروی سمند با این فرد برخورد می‌کند.

سرهنگ صفاری بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پژو روآ که در واقع عابر پیاده بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

او اظهار داشت: کارشناسان علت این حوادث را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده سواری تیبا و عدم توجه به جلوی سواری سمند اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: هرگاه تصادف تنها منجر به خسارت مالی شود به نحوی که امکان حرکت وسیله نقلیه سلب نشده باشد، رانندگان موظفند بلافاصله وسیله نقلیه را برای رسیدگی و بازدید کارشناسان تصادفات در محل حادثه به کنار راه منتقل کنند تا موجب سد معبر نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟