سقوط مرگبار ٤ مرد در چاه فاضلاب کارخانه ماشین‌سازی تبریز

به گزارش رکنا ، چهار نفر در چاه فاضلاب یک کارخانه ماشین‌سازی در تبریز سقوط کردند و دچار گازگرفتگی شدند. دو نفر از این کارگران جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر حال وخیمی دارند.
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: «یک مورد حادثه سقوط در چاه فاضلاب داخل کارخانه ماشین‌سازی تبریز- قراملک در سامانه ۰۸: ۵۷ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.»

اعزام 4 آمبولانس
او با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: «چهار کارگر بر اثر این حادثه مصدوم و در کانال فاضلاب مجتمع ماشین‌سازی تبریز دچار گازگرفتگی شدند. با اعلام این حادثه بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند و مصدومان حادثه را به بیمارستان‌های الغدیر و طالقانی انتقال‌دادند.

سه نفر از این کارگران بدحال بودند که تحت عملیات احیا قرار گرفتند و با اقدام به‌موقع کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.» گفته می‌شود که دو کارگر بخش تأسیسات کارخانه ماشین‌سازی تبریز به نام‌های «ابوالفضل بالازاده القلندیس» و «سجاد زینال‌پور ماهر» که به منظور باز کردن دریچه‌های هوا وارد کانال فاضلاب شده بودند، دچار گازگرفتگی و مرگ شدند. همچنین گزارش‌های اولیه از وخیم‌بودن وضع جسمانی دو‌ کارگر دیگر خبر می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟