دستگیری دست فروشانی که یک شبه پولدار شدند / پلیس آذربایجان شرقی فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محسن محمودی" رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: برابر شکواییه حدود 35 نفر در سطح استان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی شان موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با بررسی ابعاد موضوع و حوزه اقدامات فنی مشخص شد متهمین در قالب دست فروشی در سطح شهر اقدام به جمع آوری اطلاعات و کپی کارت همشهریان می کردند.

دستگیری عاملان کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی در پوشش دست فروش

این مقام مسئول بیان داشت :در این راستا با اقدامات سایبری و میدانی ضمن شناسایی محل اختفاء متهمان ، کلاهبرداران با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و تجهیزات کپی برداری کارت و تعداد 180 کارت خام از مخفیگاه متهمان نیز کشف و ضبط شد .

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از مکانها و مراجع معتبر خرید کنند و توصیه های امنیتی در خصوص اعلام رمز کارت را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی رمز کارت خود را در اختیار دیگران نگذارند تا موجب سواستفاده قرار نگیرند هچنین در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟