احتکار 649 موتور سیکلت ایرانی و خارجی در 3 پارکینگ

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: روز گذشته اخباری در خصوص دپو تعداد زیادی موتور سیکلت در 3 پارکینگ در حوالی میدان گمرک دریافت کردیم که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این موتور سیکلت ها از سال 95 تا کنون در این پارکینگ ها نگهداری شده اند تا در زمان و فرصت مناسبی با چند برابر قیمت معمولی روانه بازار شوند.

موتورسیکلت های احتکار شده

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، بیان کرد: روز گذشته 18 خرداد ماه تیم هایی از ماموران این پلیس به آدرس های اعلامی اعزام و پس از بازرسی از هر 3 پارکینگ در مجموع 649 دستگاه انواع موتور سیکلت ایرانی و خارجی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتور سیکلت های کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همراه حامی منافع مردم بوده و با کسانی که بخواهند از شرایط موجود سوء استفاده کنند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟