سارقان طلا و جواهرات زنان مشهد به دام افتادند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی "نیشابور" از دستگیری 4 متهم به سرقت 10 میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین دهقانپور" گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهر از منازل شهروندان در برخی مناطق شهر "نیشابور" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با اطمینان از خالی بودن منزل وارد و سپس طلا و جواهر و هم چنین وجوه نقد را سرقت و سپس با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری می شدند.

دستگیری سارقان10 میلیارد طلا و جواهر در خراسان رضوی

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان با این شیوه در برخی از شهرستان های دیگر استان نیز مرتکب سرقت شده و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می باشند.

سرهنگ دهقانپور بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی از سرنخ های به جا مانده متوجه شدند، اعضای این باند 4 نفره اهل یکی از استان های غربی کشور و تحت تعقیب نیز هستند که پس از اخذ نیابت قضائی هر 4 متهم در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 6 فقره سرقت طلا و جواهر و وجوه نقد در شهر نیشابور به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور اظهار داشت: با توجه به تحت تعقیب بودن متهمان از سوی پلیس آگاهی استان تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های احتمالی آنان با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس، تاکید کرد؛ مردم از نگهداری پول و طلا در منزل خودداری و شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و فوری شهروندان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟