4 گمشده در کوه‌های خوسف پیدا شدند / آنها در جستجوی زیره بودند

به گزارش رکنا ، مسوول جمعیت هلال احمر خوسف گفت: چهار نفر مفقود شده در مناطق کوهستانی این شهرستان پس از تلاش هفت ساعته نیروهای امدادی امروز( چهارشنبه) با شرایط جسمانی سالم پیدا شدند.

محمد ولی زاده افزود: این افراد برای جمع‌آوری گیاه دارویی (زیره) به مناطق کوهستانی روستاهای «بین‌آباد» و «آرک» خوسف رفته بودند.

ساعت 15 در مسیر بازگشت گم شدند

وی بیان کرد: ساعت ۱۵ هنگامی که قصد برگشت از کوهستان را داشتند به دلیل طولانی و صعب العبور بودن مسیر، دچار ضعف و بدحالی شده و مسیر خود را گم می‌کنند.

مسوول جمعیت هلال احمر خوسف اظهار داشت: ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه اعضای خانواده این افراد با سامانه ۱۱۲ تماس گرفتند و موضوع را با امداد و نجات جمعیت هلال احمر در میان گذاشتند.

وی تصریح کرد: در اسرع وقت یک تیم محلی، یک تیم امداد و نجات هلال احمر و یک تیم نیروی انتظامی از شهرستان خوسف به منطقه مذکور اعزام شدند.

تلاش امدادگران تا ساعت 3 بامداد

ولی زاده یادآور شد: تلاش تیم‌های امداد و نجات و نیروی انتظامی تا ساعت سه بامداد ادامه داشت و در نتیجه ساعت پنج مفقودشدگان تحویل خانواده خود شدند.

محل پارک خودرو را هم فراموش کرده بودند

وی گفت: این افراد خودرو سواری خود را در یکی از مناطق پایین دست کوهستان پارک کرده بودند که هنگام برگشت محل آن را نیز فراموش کرده بودند.

مسوول جمعیت هلال احمر خوسف افزود: با دریافت نشانه‌های احتمالی محل پارک خودرو، ماشین مفقودشدگان نیز بعد از یک ساعت تلاش پیدا و در اختیار مالک آن قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟