آتش سوزی وحشتناک در قلب تهران / یک آتش نشان سوخت + عکس ها

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه آتش سوزی یک ساختمان تجاری در خیابان سعدی جنوبی اظهار کرد: ساعت ۱۶:۴۱ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان سعدی جنوبی کوچه میرفخرایی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام می‌شوند.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که تغییر کاربری داده و در زمینه الکتروپمپ و ادوات پمپ آب فعالیت می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در پشت بام این ساختمان یک سری سقف شیروانی ناایمن درست شده بود که آتش سوزی در زیر این سقف‌ها به وسعت ۱۰۰ متر در دو قسمت و در قسمت انبار لوازم و اجناس رخ داده بود.

ملکی گفت: این محل کاملاً شعله ور بود و احتمال انتقال آتش به مغازه‌های پایینی در طبقه سوم وجود داشت. که آتش نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و برخی از سقف‌ها شکافتند تا توانستند به خود آتش برسند و از سرایت آتش به مغازه‌های دیگر جلوگیری کردند.

وی در پایان گفت: برخلاف اینکه این حادثه خسارات مالی بسیاری داشت اما خوشبختانه هیچ خطرات جانی نداشت و البته یکی از همکاران ما از ناحیه سر دچار سوختگی سطحی شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟