شرورترین مرد ایران با گلوله پلیس کشته شد / روز گذشته رخ داد

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری  در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان"کهنوج"با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود عاملان شرارت و سارقان مسلح به شهر کهنوج از محور قلعه گنج با یک دستگاه پژو 405مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

شرور مسلح در درگیری با پلیس کشته شد

وی افزود: مأموران بلافاصله با تشکیل چند اکیپ مجرب در ورودی شهر کهنوج مستقر و خودرو مورد نظر را مشاهده کرده و به آن دستور ایست دادند.

سردار ناظری تصریح کرد: افراد شرور با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی می کنند که با هوشیاری و برتری آتش مأموران طی این درگیری مسلحانه، یک نفر از اشرار به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر مجروح و دستگیر می شوند؛ در این عملیات علاوه بر توقیف خودرو متهمان، ماموران در پاک سازی منطقه درگیری یک قبضه سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات ممنوعه کشف کردند.

شرور مسلح در کهنوج کشته شد

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: شرور به هلاکت رسیده سوابقی همچون اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح و قدرت نمایی، اخاذی، زورگیری و سرقت مسلحانه در شهرستان های جنوبی استان را در کارنامه خود دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد:یکی از ماموریت های مهم و خطیر نیروی انتظامی شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب و عاملان شرارت و جرایم خشن است که تمامی رده های انتظامی در این رابطه با جدیت و به صورت شبانه روزی برای ارتقاء امنیت عمومی تلاش می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟