سرگردانی اهالی بخش غیزانیه در طلب آب سالم / قربانی تکرار بدقولی های مسئولان

به گزارش رکنا،  دهیار روستای شاخ کوپال بخش غیزانیه گفت: تاکنون تانکر آبرسانی به این روستا نیامده است و مردم هر تانکر آب را به قیمت ۲۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

اسماعیل جامعی دهیار روستای شاخ کوپال بخش غیزانیه از توابع کلانشهر اهواز  گفت: حدود ۲ ماه است که آب لوله کشی در غیزانیه و روستا‌های تابعه آن قطع شده، البته سال‌های زیادی است که مردم این منطقه با مشکل تامین آب و فشار کم آن دست به گریبان هستند.

او افزود:، اما طی ۲ ماه اخیر، بدلیل شکستگی خطوط لوله انتقال آب از رامهرمز به غیزانیه، آب قطع شده و علیرغم اینکه آبفا روستایی خوزستان وعده تامین آب با تانکر‌های سیار آبرسان داده، مردم مجبورند برای مصرف شرب، شست و شو و دامداری هر تانکر آب را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان خریداری نمایند.

اهالی بخش غیزانیه اهواز در طلب آب سالم هستند

جامعی با بیان اینکه آب و فاضلاب خوزستان و آبفار استان برای تکمیل خطوط انتقال آب با مشکل نبود بودجه و همچنین جوشکاری خطوط شکسته آب مواجه شده است، اظهار داشت: قبلا تانکر‌های آبرسان به روستا می‌آمدند، ولی کیفیت این آب بسیار پایین است و نه تنها برای مصرف خوراکی و پخت غذا مناسب نیست، بلکه نمی‌توان از آن برای شست و شو هم استفاده کرد.

دهیار روستای شاخ کوپال بخش غیزانیه تصریح کرد: از صبح امروز پیگیر دریافت یک تانکر آب برای این روستا هستیم و تاکنون هیچکس پاسخگوی ما نبوده و هیچ تانکر آبی به روستا نیامده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟