فیلمی از شیوه عجیب کلاهبرداری از رانندگان
حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا، در هر جامعه‌ای ممکن است افرادی باشند که به جای آنکه تمام استعداد و توانایی خود را برای به‌دست آوردن پول از راهی درست بکار گیرند آن را در جهت کلاهبرداری و اخاذی از دیگران مورد استفاده قرار می‌دهند، مانند یک مرد اهل شهر «ژیان» چین که شگرد عجیب او برای اخاذی از رانندگان توسط دوربین داش‌کم یک راننده افشا شد.

ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم تهیه شده است شگرد این شهروند چینی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد ناگهان از داخل پیاده‌رو با سرعتی زیاد به داخل خیابان دویده و خود را روی شیشه جلوی خودرو پرتاب می‌کند. او سپس روی کاپوت خودرو نشسته و منتظر واکنش راننده می‌شود. خونسردی راننده و پرهیز از انجام عکس‌العملی هیجانی موجب می‌شود تا نقشه این مرد برای اخاذی از او نقش بر آب شود. این ویدئو نشان می‌دهد در ادامه این مرد از کاپوت پایین آمده و برای لحظاتی در مقابل خودرو شروع به قدم زدن می‌کند. بوق‌های راننده و اعتراض‌های او موجب می‌شود تا این مرد سرانجام با ناکامی خیابان را ترک گند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین در حالی که مرد با این شیوه از رانندگان پول دریافت می‌کرد، اما روش او این بار به خاطر نصب دوربین داش‌کم با ناکامی مواجه شد.

گفتنی است؛ در چین به این نوع کلاهبرداری «Pengci» گفته می‌شود که به معنای «ضربات چینی» است. اجراکنندگان پنگسی در سراسر این کشور به «ترس و بداخلاقی» مشهور هستند و حتی در مواجهه با خودروی پلیس نیز دست به چنین اقدامی می‌زنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟