عکس و سرنوشت راننده پرایدی که فیلم تصادفش جنجالی شد +  فیلم
حجم ویدیو: 2.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز 22 اردیبهشت ماه امسال فیلمی از صحنه تصادف هولناک پراید با تیرچراغ برق در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعی از سرنوشت راننده پراید در دست نبود.

در این فیلم دیده شد که پراید سفید رنگ با سرعت بالا و از سمت راننده با تیرچراغ برق تصادف می کند و خودروی پراید از کمر کمر خودروی پراید می شکند.

ماجرای تصادف هولناک پراید با تیرچراغ برق

مصطفی نظری 24 ساله که راننده پراید بود پس از یک هفته که در شرایط بحرانی و در یک قدمی مرگ بود با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت و سطح هوشیاری وی پس از یک هفته روی 13 قرار گرفت.

رحمان داماد خانواده نظری به خبرنگار رکنا گفت: مصطفی در یک تعمیرگاه کار می کند و روز 20 اردیبهشت ماه ساعت یک ظهر برای وقت استراحت به خانه رفته بود و بعد از یک ساعت استراحت سوار بر پراید سفید رنگش شده و به سمت محل کارش می رود.

تصادف پراید با تیر چراغ برق

صحنه تصادف با تیرچراغ برق

وی افزود: مصطفی از روستای کماچال به سمت محل کارش در جاده لاهیجان می رود که با سرعت بالا که فکر کنم نزدیک به 170 کیلومتر بوده قصد سبقت از سمت راست می گیرد که لاستیک خودرویش به داخل شانه خاکی کنار جاده افتاده و زمانیکه ترمز می کند با توجه به اینکه روی سنگ ریزه ها ترمز کرده است کنترل خودرو از دستش خارج شده و مثل یک توپ به سمت تیرچراغ برق رفته و با شدت از سمت راننده با تیرچراغ برق تصادف می کند.

رحمان عنوان کرد: قبل از اینکه آتش نشانان به محل برسند صاحب کار مصطفی خودش را به صحنه تصادف رسانده و موفق به بیرون کشیدن مصطفی می شود.

فراتر از معجزه

داماد جوان به رکنا گفت: وقتی به محل حادثه رفتیم شدت تصادف به حدی زیاد بود که صندلی راننده نیز سرجایش قرار نداشت. مصطفی به بیمارستان منتقل شد و روزهای نخست سطح هوشیاری اش پایین بود اما تلاش پزشکان با یک معجزه نتیجه داد و هوشیاری مصطفی بالا آمد.

وی افزود: مغز مصطفی تورم کرده و پزشکان مجبور شدند جمجمه سرش را برداشته و به صورت موقت در بدنش گذاشتند تا جمجه خشک نشود تا با خوابیدن ورم مغز جمجه را روی سر بگذارند، در این حادثه فک مصطفی شکسته شده و لگن پایش نیز در رفته است که باید منتظر باشیم تا در مراحل دیگر فک و پای مصطفی تحت درمان قرار گیرد.

رحمان ادامه داد: در این حادثه خدا به ما و خانواده مصطفی رحم کرد و زنده ماندن برادرهمسرم یک معجزه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 570058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟