دنده عقب نیسان آبی شکم دختربچه را درید / در زنجان همه گریان شدند

به گزارش رکنا ، مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: حرکت خودروی وانت نیسان با دنده عقب به مرگ تلخ دختر بچه هفت ساله منجر شد.

سرهنگ محدحسن خلجی افزود: این حادثه تلخ و ناگوار، شامگاه دوشنبه /۲۹ اردیبهشت ماه/ حوالی ساعت ۲۰ در خیابان طاها واقع در فاز یک شهرک الهیه شهر زنجان اتفاق افتاد.

وی به چگونگی این رخداد اشاره کرد و اظهار داشت: راننده وانت نیسان که به منظور خالی کردن اثاث منزل به این مکان آمده بود برای سهولت پایین آوردن یخچال، با دنده عقب حرکت کرده و متوجه حضور دختربچه در قسمت عقب خودرو نشده بود.

دستگیره در داخل شکم دختر بچه فرو رفت

خلجی افزود: متاسفانه این دختر هفت ساله در بین دیوار و قسمت عقب وانت نیسان، مانده و دستگیره درب پشت خودرو در شکمش فرو رفته و راننده پس از وقوع حادثه متوجه موضوع شده بود.

وی تصریح کرد: قبل از رسیدن آمبولانس به محل، کودک مصدوم با یک دستگاه خودروی سواری پژو به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شده بود اما متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان این دختر بچه، نتیجه بخش نبود.

مقصر حادثه که بود؟

خلجی افزود: راننده خودرو به خاطر عدم توجه به پشت و توجه نکردن به جوانب احتیاطی در حین حرکت با دنده عقب، از سوی کارشناسان پلیس راهور مقصر این حادثه تلخ شناخته شد.

وی اظهار داشت: راننده وانت نیسان باید برای حرکت با دنده عقب از افراد حاضر در محل کمک می گرفت که متاسفانه در این مورد بی احتیاطی کرده و در چشم برهم زدنی، چنین حادثه تلخی را رقم زده و خانواده ای را داغدار فرزندشان کرد.

خلجی تصریح کرد: طی ۲ ماه امسال (از ابتدای فروردین تاکنون) پنج نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری این استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ نفر بیشتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟