مغازه سیگارفروشی افسریه تهران دود شد

به گزارش رکنا، اتش سوزی یک مغازه زیرپله ای فروش دخانیات در کوی افسریه تهران نیمه شب گذشته با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به مغازه های اطراف جلوگیری شد.

همسایگان مغازه ی فروش دخانیات و قلیان وقتی متوجه ی خارج شدن دود از لابلای درزهای درب بسته این مغازه شدند سراسیمه با آتش نشانی تماس گرفتند و موضوع را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ را روانه محل حادثه در خیابان ۱۵ متری اول کوی افسریه، نبش کوچه ی شانزدهم کرد.

مجتبی سمیعی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی دراین خصوص گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که یک باب مغازه ی زیر پله ای با کاربری فروش دخانیات که مملو از انواع سیگار، توتون و قلیان بود، به دلیل نامعلومی آتش گرفت و شعله های آتش در حال سرایت به مغازه ی مجاور بود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش کردند و پس از شعله زنی و مهار کامل آن، اجناس داخل مغازه را خارج کردند.

سمیعی با اعلام این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت وقوع آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 568198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟