دستگیری سارق خانه های کرج / اعتراف به 20 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی"با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره سرقت منزل در محدوده "حیدرآباد و جوادآباد" از کلانتری 32 حصارک بالا به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در بررسی سرقت ها محرز شد که سارق یا سارقان در اوایل شب اقدام به سرقت کرده و بدون هیچ گونه تخریب قفل با استفاده از کلید اقدام به باز کردن در منازل و سرقت از آن ها می کنند.

این مقام انتظامی گفت: با پیگیری های شبانه روزی کارآگاهان و رصد متهمان سابقه دار در نهایت یکی از سارقان منزل که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده در یک عملیات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی، در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت منزل در مناطق "کوی کارمندان، جواد آباد، حصارک و حیدرآباد کرج" اعتراف کرد و در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم با استفاده از شاه کلید اقدام به باز کردن در منازل می کرد، گفت: هر 20 مال باخته شناسایی و استرداد اموال آن ها ادامه دارد، 2 مالخر نیز در این رابطه دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟