فیلم آتش سوزی هولناک در  بازار تهران
حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران از حادثه آتش سوزی در محدوده بازار تهران - خیابان 15 خرداد در 10 صبح امروز خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان ۱۵ خرداد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و پس از گزارش بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه یک خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد که محل حادثه یک پاساژ ۴ طبقه کارگاه تولید طلا است که در طبقه منفی یک آن، چندین کارگاه طلاسازی وجود داشت که یکی از کارگاه‌ها که مغازه کوچک ۶ یا ۷ متری بود دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و چون در کارگاه‌ها از سیلندر استفاده می‌شود و ۱۱ دستگاه سیلندر در این کارگاه بود، احتمال انفجار وجود داشت.

 آتش سوزی یک کارگاه تولید طلا و جواهرات در خیابان ۱۵ خرداد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: گروهی از آتش نشانان از بیرون فضا را آماده کردند و کسبه را از پاساژ خارج کردند و محیط اطراف ایمن سازی شد.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مورد مصدومیتی نداشت و نیرو‌ها در حال لکه گیری هستند و تمام سیلندر‌ها از کارگاه خارج و به محل امنی منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بازار تهران آتش سوزی تهران

 

آتش سوزی بازار تهران

بازار تهران آتش سوزی

کدخبر: 567675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟