کشف محموله میلیاردی گوشی‌های قاچاق در فیروزکوه

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله قاچاق تلفن همراه در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه ارجمند فیروزکوه در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابجایی کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور فیروزکوه به بخش ارجمند موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی، خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت با رعایت اصول انتظامی متوقف کردند.

شگردهای پلیسی دست قاچاقچیان گوشی را رو کرد / در فیروزکوه رخ داد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به کشف مقادیر زیادی گوشی دستگاه تلفن همراه بیان کرد: پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، 215 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق جاسازی شده کشف کرد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 40 میلیاردریال برآورد شده است.

سردار عزیزی در ادامه با اشاره به دستگیری‌ها در این زمینه افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده اولیه به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی در پایان تشدید مبارزه با قاچاق کالا را در راستای جهش تولید مهّم دانست و خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهّم در تحقق شعار سال جهش تولید بسیار کارگشا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟