کراک شوالیه مرگ / بهتر است این گزارش را بخوانید

به گزارش رکنا، کراک (کرک) ماده‌ای محرک است که از تصفیه کوکائین به دست آمده و به اشکال مختلف استنشاق دود استفاده می‌شود. در واقع کراک ماده‌ای بی بو است و مصرف آن برخلاف مصرف تریاک و هروئین راحت است و با استفاده از یک فندک در هر جا و هر مکانی صورت می‌گیرد.

تمام اجزای مصرف کنندگان این ماده مخدر که تحت تاثیر مستقیم کراک هستند ذره ذره نابود شده و می‌پوسند به طوری که گوشت بدن دچار نوعی عفونت می‌شود و به قول معروف «کرم» می‌زند.

کسانی که مصرف کننده کراک هستند نشانه‌هایی را از خود بروز می‌دهند که برخی از این نشانه‌ها عبارتند از: تغییرات بارز در شخصیت و رفتار، از دست دادن توجه و تمرکز، کاهش وزن، ناپدید شدن لوازم قیمتی خانه و نداشتن توضیح قانع کننده برای مقدار پول خرج شده، رفت و آمد با افراد معتاد، آشفتگی چشمگیر، رفتار کینه توزانه با افراد خانواده و دوستان، برنامه خواب نامنظم، بی توجهی به آراستگی ظاهری، پارانویا شدید (سوء ظن به همه)، بی قراری ویک نشانه ابتدایی سوء مصرف کرک، جدایی ناگهانی جسمی / روحی فرد از کانون خانواده.

شایان ذکر است؛ علائم ذکر شده معمولاً با توجه به مدت زمان و مقدار مصرف فرد قابل تغییر است، اما معمولا تا ۷ ساعت بعد از آخرین بار مصرف، ادامه پیدا می‌کند. متاستفانه نوجوانان و جوانان مهم‌ترین و تاثیر پذیر‌ترین گروه هدف چرخه‌ی مواد مخدر هستند.

عوارض مصرف کراک

عوارض جسمی مصرف ماده مخدر کراک عبارت است از: خشک شدن دهان، عرق کردن، افزایش ضربان قلب و فشار خون، و بی اشتهایی که در دوز‌های بالاتر افراد دچار اضطراب و دستپاچگی شدید نیز می‌شوند. گفتنی است مصرف دوز بسیار زیاد می‌تواند باعث بروز اختلالات تنفسی یا ایست قلبی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟