اعترافات هولناک باند کلاهبرداران خانوادگی در فارس/ 90 زن و مرد شاکی بودند

به گزارش رکنا،رئیس پلیس فتا فارس گفت: با شکایت افراد مالباخته، ردیابی این باند در دستور کار قرار گرفت و در یک عملیات این افراد دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه این چهار نفر جوان با هم نسبت خانوادگی دارند، افزود: کار این باند رصد سایت‌های خرید و فروش بود و پس از انتخاب کالا با حضور درب منزل اقدام به خرید کالا می‌کردند.

انهدام باند خانوادگی کلاهبرداری در فارس

وی ادامه داد: شگرد این کلاه برداران ساخت نرم افزار تولید رسید‌های جعلی پرداخت بانکی بود و از این طریق فروشنده را فریب می‌دادند.

رئیس پلیس فتای فارس با اشاره به اینکه تا کنون ٩٠ شاکی به پلیس فتا مراجعه کرده اند، گفت: کلاهبرداران تا کنون به ٩٠ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه این افراد اقدام به پولشویی هم می‌کردند، گفت: از بستگان و دوستان نزدیک کارت‌های بانکی را اجاره می‌کردند و سایتی با عنوان دوست یابی را طراحی کرده بودند که لینک‌های جعلی را از طریق فضای مجازی پخش و اقدام به فریب افراد می‌کردند.

وی ادامه داد: فریب خوردگان با مراجعه به سایت و ثبت اطلاعات بانکی خود، کار کلاهبرداران را برای ذخیره اطلاعات حساب خود راحت می‌کردند و پس از واریز پول به حساب هک شده آن را برداشت و به کارت‌های اجاره‌ای انتقال می‌دادند.

سرهنگ سلیمانی افزود: این کلاهبرداران بیش از ٥ هزار کارت بانکی در سراسر کشور را هک کرده اند و بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری انجام داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟