به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با شکایت های مردمی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای تهران با همکاری یکی از همدستانش به سایر شهرهای کشور مراجعه و با تهیه مواد مخدر آن را در سطح شهر توزیع می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

قاچاق مواد مخدردر بار کامیون

وی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با همکاری یکی از همدستانش و با استفاده از یک کامیون به شهرهای جنوبی کشور مسافرت و پس از تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران است.

حسنوند افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با رصدهای اطلاعاتی دستور قضائی مبنی بر توقف خودرو و بازرسی آن اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات این پلیس برای دستگیری متهمان به محورهای مواصلاتی جنوب تهران اعزام شدند، تصریح کرد: با رصدهای اطلاعاتی خودرو متهمان در اتوبان ساوه – آزادگان مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

دستگیری سوداگران مرگ

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی کامیون متهمان را قبل از ورود به شهر تهران متوقف و در بازرسی از داخل آن 50 کیلو حشیش و 49 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهمان در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند و به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟