کار بزرگ خیر مازندرانی برای 53 زندانی

به گزارش رکنا،  علی استادی با قدردانی از فرد خیّر کارش را بسیار بزرگ و ایثارگرانه توصیف کرد و افزود: بی شک انفاق مایه رشد و سعادت است و این اقدام نشأت گرفته از ایمان و باورهای قلبی است .

وی افزود: پس از دریافت این مبلغ بلافاصله با کمک مددکاران و اجرای احکام زندانها اقدام لازم برای شناسایی و آزادی زندانیان واجد شرایط انجام شد.

خیر مازندرانی 53 زندانی را آزاد کرد

وی تصریح کرد: این که ۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندانهای استان با کمک یک خیر به آغوش جامعه بازگردند، جای بسی خرسندی و نهادینه شدن فرهنگ گذشت و نوعدوستی در استان علویان است.

استادی با اشاره به جشن گلریزانی که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار و زمینه ساز آزادی تعداد زیادی از زندانیان شده است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در برگزاری تجمع و جشن ها، امکان اجرای این برنامه وجود ندارد ولی خیرین و ایثارگران می توانند مبلغ اهدائی را به شماره حساب ستاد دیه واریز کنند.

مدیرکل زندانهای استان مازندران از اعزام به مرخصی و آزادی بیش از چهار هزار زندانی واجد شرایط در جهت اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهارداشت، این تعداد بیش از ۵۶ درصد جمعیت کیفری زندانهای استان را تشکیل می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟