عکس هولناک از انفجار در پمپ گاز نیشابور / خودروها در آتش جزغاله شدند

به گزارش رکنا،  مصطفی افشار نیک، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور صبح امروز در جمع خبرنگاران در پی شنیده شدن صدایی مهیب در شهرک‌های شمالی شهرستان نیشابور که باعث گرانی افراد زیادی شده بود، گفت: در ساعت 00:31 بامداد شنبه 13 اردیبهشت‌ماه به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر حادثه در پمپ گاز، دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و شش شهری به محل اعزام شدند.

انفجار در پمپ گاز نیشابور 3 مصدوم بر جای گذاشت

وی ادامه داد: به دنبال حادثه در یکی از پمپ های گاز سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها از ناحیه صورت بشدت آسیب دیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور تصریح کرد: مصدومین توسط دو دستگاه آمبولانس به مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و 22 بهمن نیشابور منتقل شدند.

2 مصدوم نیشابوری در حادثه انفجار پمپ گاز

مشاهدات اولیه حاکی از آن بود که حجم زیادی گاز از جایگاه به بیرون نشت می کند به طوری که محیط جایگاه را گاز به صورت مه پوشانده بود .این حادثه که در اثر خارج شدن یک شیر اهرمی از جای خود رخ داده بود ؛ منجر به مصدوم شدن دو نفر از اپراتورهای جایگاه شده بود که در همان لحظات اولیه توسط همکارانشان به بیرون جایگاه انتقال یافتند و با هماهنگی ستاد فرماندهی 125 بلافاصله نیروی انتظامی و اورژانس نیز در محل حضور یافتند که مسیر بلوار فضل با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی مسدود شد و مصدومین حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

یکی از مصدومین از ناحیه صورت و شکم به شدت آسیب دیده بود و مصدوم دیگر نیز از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود . همچنین یک نفر از اپراتورها نیز دچار شک شده بود که هر سه نفر توسط تکنسین های اورژانس 115 به یمارستان انتقال یافتند .

پس از تخلیه گاز و حضور نیروهای امداد گاز و بستن گاز اصلی و اقدامات ایمنی توسط ایشان خودروهای داخل جایگاه توسط همکاران آتش نشانی از جایگاه خارج شد .

گفتنی است که شهردار نیشابور نیز در همان لحظات اولیه در بیمارستان وضعیت مصدومین را جویا شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟