ورود افراد ناپاک در این قبرستان مخوف همه چیز را وحشتناک می کند / اتفاق های باورنکردنی در تبریز + تصاویر

مجسمه قوچ شفابخش

به گزارش رکنا، نخستین داستانی که اهالی این منطقه از آن باخبرند مربوط به سنگی شبیه به قوچ است که خاصیت شفا دادن بیماران را دارد.

روستایی ها از قدیم و ایام هنگامی که فرزندانشان سرفه می کردند همراه بچه هایشان از بین این سنگ که به گونه ای طراحی شده که وسط آن خالی است، عبور می کردند تا با این اقدام سرفه بچه هایشان تمام شود. جالب اینکه همین اتفاق هم رخ می داد.

قبری پیرمردی که دعا ها را استجاب می کرد !

قبر بعدی این آرمستان، مقبره پیرمردی است که حاجت اهالی آنجا را برآورده کرده است.

قبری بعدی گفته می شود یکی از یاران نزدیک امام حسن (ع) بوده است، اما اینکه چطور در این منطقه به خاک سپرده شده است هیچ روایتی وجود ندارد.  عجایب این قبرستان تمامی ندارد، داستان بعدی مربوط به وجود یک کتاب نفیس همراه خمره ای طلسم شده در آن قبرستان است که خودتان حدس بزنید پس از اینکه بخواهید کتاب را بدزدید چه بلایی سرتان می آید؟

ورود افراد ناپاک ممنوع

داستان آخر درباره افراد گناهکاره است. کسانی که ناپاک هستند نمی توانند وارد این قبرستان شوند، حالا اگر شخصی نمی دانست با ورودش به آنجا چه اتفاقی  قرار است بی افتد و پا به این قبرستان بگذارد حادثه وحشتناکی رخ می دهد. گفته می شود پس از این کار حیوانات اطراف قبرستان مخوف نابود می شوند.

در آخر این حوادث از زمان حمله روس ها به شمال ایران دیگر رخ نداده است. اهالی این روستا اعتقاد دارند زمانی که روس‌ها پایشان را به این قبرستان گذاشتند اوضاع قدیم این قبرستان تغییر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قبرستان در نزدیکی ائل گولی

قبرستان در نزدیکی ائل گولی

قبرستان در نزدیکی ائل گولی

قبرستان در نزدیکی ائل گولی

قبرستان در نزدیکی ائل گولی

عکاس: ناصر غلامی هوجقان

کدخبر: 563926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟