وضعیت شیوع کرونا در طالقان سفید است /  آماده‌باش مراکز مذهبی برای بازگشایی

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام ولایی‌برحق درباره زمان بازگشایی مراکز مذهبی و مساجد این در استان البرز اظهار داشت: مساجد و هیئات مذهبی در این ایام تعطیل نبوده، بلکه هر مسجد محور فعالیت‌های اجتماعی محله‌ خود بوده و هر امامی‌، امامت محله را با هنرنمایی و زیبایی، در راستای خدمت رسانی به مردم به عهده داشته است‌.

وی با اشاره به اعلام سخنگوی دولت در مورد بازگشایی مراکز مذهبی در شهرستان‌های با وضعیت سفید، افزود: در میان شهرستان‌های سفید اعلام شده توسط ستاد کرونا‌، فقط شهرستان طالقان در استان البرز ذکر شده ‌و دیگر شهرستان‌ها وضعیت زرد داشته و تا اطلاعیه ثانوی، پس از ابلاغ ستاد استان تنها شهرستان‌های سفید می‌توانند با رعایت پروتکل‌های لازم، شروع به فعالیت مجدد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تشکر از فعالان جهادی مساجد و هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا و اجرای دستورات ستاد، بیان کرد: تمامی مراکز آمادگی نسبی جهت باز‌گشایی مجدد را داشته باشند تا به محض رفع موانع و بهبود شرایط‌، با رعایت و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.

ولایی‌برحق خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود در صورت تغییر برخی شاخص‌ها و تصمیمات جدید اطلاع رسانی عمومی در این زمینه انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟