اقدام جالب پلیس در روزهای قرنطینه کرونایی، اشک پیرمرد را درآورد! +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 11.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش رکنا، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس که در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده تاکنون بیش از ۳۱۴۰۰۰۰ را مبتلا کرده که بیش از ۲۱۸۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. همچنین بیش از ۹۵۹۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

تنش پلیس و مردم به خاطر کرونا

کشور هند نیز یکی از کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر شده است. تاکنون بیش از ۳۱۰۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور تا تاریخ ۳ می‌قرنطینه سراسری اعلام کرد. اِعمال قرنطینه در این کشور موجب بروز تنش میان برخی از شهروندان و پلیس این کشور و در پاره‌ای موارد مجروحیت شدید ماموران شده است. با وجود آنکه پلیس هند اجرای قرنطینه را برای حفظ جان شهروندان این کشور انجام می‌دهد با این حال راهکار‌هایی جالب را نیز برای کاهش این تنش با آن‌ها در نظر گرفته است. یکی از این راهکار‌ها مراجعه سرزده به درب برخی منازل و تبریک روز تولد به اعضای خانواده است.

اشک شوق پیرمرد تنها در روز تولدش

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است این اقدام پلیس منطقه " پانچکولا " را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو چند مامور پلیس در حالی که کیک و کلاه و وسایل مورد نیاز یک جشن تولد را با خود به همراه دارند به درب منزل یک مرد سالخورده مراجعه می‌کنند. در حالی که " کاران پوری"، در برخورد اول و با دیدن ماموران پلیس کمی عصبانی به نظر می‌رسد، اما هنگامی که ماموران پلیس شروع به خواندن سرود "تولدت مبارک" می‌کنند او ناگهان شروع به گریه می‌کند.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه لحظه نابی! از پرسنل زحمتکش پلیس کشورم که این روز‌ها برای سلامتی مردم هند و اجرای دقیق قرنطینه تلاش می‌کنند ممنونم. به زودی همه چیز تمام خواهد شد و ما دوباره در خیابان همدیگر را خواهیم دید.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟