تلاش پزشکان برای زنده نگه داشتن پژمان بازغی + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

توضیح دقیق این اتفاق عجیب برای پژمان بازغی را از زبان خودش را در ویدیوی زیر ببینید : 

به گزارش رکنا، پژمان بازغی بازیگر و مجری توانمند سینمای ایران  که آخرین فعالیت او در تلوزیون مربوط به مسابقه ای در شبکه نسیم به نام  کودک شو است که بسیار مورد توجه مردم و خانواده های ایرانی قرار گرفته است امروز خبر سکته پژمان بازغی مربوط به زمانی که در حال فوتبال بازی کردن این بازیگر ااتفاق افتاده است توسط خود پژمان توضیح داده شد . پزمان بازغی زمانی عضو فوتبال هنرمندان بود که همین باعث شده بود تا سیگار کشیدن او در آن دوران کار دست او بدهد و او را تا مرز مردن ببرد. پژمان بازغی به علت سیگار کشیدن در ماه مبارک رمضان وقتی مشغول فوتبال بازی کردن بوده است سکته قلبی می کند و وقتی او را به بیمارستان می رسانند دکتر ها موفق می شوند او را پس از 20 ثانیه ایست قلبی به زندگی برگردانند .. با این توضیح که او اکنون سالم و سلامت در کنار خانواده اش مشغول فعالیت حرفه ایست و به تازگی در سریالی به نام مرضیه به کارگردانی فلورا سام به ایفای نقش پرداخته است که از شنبه 23 شهریور ماه از صداوسیما پخش خواهد شد . 

قلب پژمان بازغی برای بیست ثانیه ایستاد ولی این حادثه ختم به خیر شد و وی به زندگی بازگشت.

ماجرای سکته پژمان بازغی

پژمان بازغی که زمانی سیگار مصرف می کرده است این استعمال مواد مخدر در فوتبال بازی کردن کار دست او می دهد و او را تا مرز مردن پیش می برد . اما خوشبختانه با تلاش پزشکان این بازیگر محبوب به زندگی برمی گردد.

تکذیب خبر سکته پژمان بازغی

 مدیر برنامه پژمان بازغی، خبر سکته قلبی این هنرمند را تکذیب کرد.

امیر ماکو مدیر برنامه پژمان بازغی درباره انتشار خبری مبنی بر وضعیت نامناسب جسمانی این هنرمند گفت: پژمان بازغی این روزها مشغول بازی در مجموعه «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام است و من خبر بستری شدن او در بیمارستان به دلیل سکته قلبی را تکذیب می‌کنم.

گفتنی است شب گذشته اخباری مبنی بر سکته قلبی پژمان بازغی و وضعیت جسمانی نامناسب او در فضای مجازی منتشر شده بود.

بیوگرافی و عکسهای پژمان بازغی

 نام:پژمان

نام خانوادگی:بازغی

تاریخ تولد:1353/5/9

محل تولد:تهران

همسر:مستانه مهاجر

فرزندان:نفس

------------------------------------------

زندگی نامه

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

کودکی پژمان بازغی

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

پژمان بازغی و همسر و دخترش

پژمان بازغی و همسر و دخترش 

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

پژمان بازغی و همسر و دخترش

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

کدخبر: 563769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟