وحشت آبادانی ها از تیراندازی های ترسناک

به گزارش رکنا، باتوجه به اینکه در شب های گذشته در چندین نقطه از منطقه شهری آبادان شاهد تیراندازی باسلاح کلاشینکف بوده ایم هنوز علت این تیراندازی ها مشخص نیست و هیچ مسئولی در این خصوص حاضر به پاسخگویی نیست.

گفتنی است اهالی منطقه کوی کارگر ضمن تماس باخبر نگار رکنا اظهار داشتند: در تاریخ نهم اردیبهشت ماه ساعت 23:40 صدای شلیک اسلحه کلاشینکف 5 تیر به صورت تک تیر به گوششان رسیده که به نظر می رسد که این تیر اندازی ها از اطراف استادیوم تختی آبادان صورت گرفته است و همچنین ساعت 12 شب گذشته نیز اهالی منطقه کوی کارگر صدای شلیک2گلوله با اسلحه کلاشینکف را به خبرنگار رکنا گزارش دادند .

گفتنی است وقوع تیراندازی با سلاح های جنگی در چندین نقطه درآبادان همچون جزیره شادمانی منطقه سلیچ و منطقه فیه درروزهای گذشته باعث رعب وحشت شهروندان این شهرستان گردیده است. باوجود اینکه پلیس استان خوزستان و همچنین پلیس امنیت شهرستان آبادان در طرح خلع سلاح هزاران سلاح غیرمجاز را کشف و دارندگان آنها را دستگیر و به مقام قضایی و تحویل داده اند اما انگار این تیراندازی ها تمامی ندارد وافراد مسلح باقدرت اقدام به عرض اندام و تیراندازی در سطح شهرستان می کنند که امیدواریم مسئولین امر خطر تیراندازی ها درون شهرستان را جدی بگیرند.

ِگفتنی است در هفته ای گذشته شاهد وقوع چندین تیراندازی رعب آور در سطح شهرستان آبادان بوده ایم در یک تحقیق صورت گرفته از افرادی که اقدام به تیراندازی به قصد انتقامگیری می کنند این افراد اظهار می کنند که به دلیل عدم اعتماد به دستگاه های مربوط دست به این کار می زنند .

لازم به ذکراست اکثر مسئولین شهرستان آبادان در منطقه حفاظت شده بریم این شهرستان زندگی می کنند که این منطقه متعلق به کارمندان پالایش نفت می باشد و عبور مرور در این منطقه برای همگان مجاز نیست این منطقه باچندین در خروجی و ورودی توسط نیروهای حراستی کنترل می شود و چندین گشت خودروی حراست درطول شبانه روز این منطقه را پایش میکنند که قطعا تیراندازی های که در سطح شهرستان صورت می گیرد برای مسئولین و خانوادهای آنها هیچگونه نگرانی وترسی بوجود نمی آورد اما این موارد باعث رعب وحشت مرد شهرستان مرزی وحساس آبادان گردیده که امیدواریم مسئولین امرتدابیری اتخاذ کنند که تیراندازی ها در سطح شهرستان کمتر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 563682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟