کشف محموله مخدر در رودسر

به گزارش رکنا، سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش چابکسر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ماموران پس از ورود به منزل، متهم و همدستش را حین استعمال و بسته‌بندی مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: در بازرسی از این مکان یک کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۳ دستگاه ترازوی توزین دیجیتال و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان ۴۶ و ۵۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک کیلو تریاک در املش

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش گفت: یک کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی متهم مورد نظر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به اینکه متهم ۵۵ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟