رازگشایی از 60 فقره سرقت در غرب مشهد

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودروهای سواری در پارکینگ مجتمع های مناطق مسکونی غرب مشهد که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق این سرقت ها و اقدام های اطلاعاتی توانستند یکی از عاملان اصلی دستبرد به خودروهای سواری را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

پاتک پلیس به مخفیگاه سارقان مشهد

سرهنگ شفیع‌زاده گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و کنترل و مراقبت های گسترده، متهم پرونده را ردزنی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان‌کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم سرقتی شامل؛ پخش خودرو، دوربین مدار بسته خودرویی، عینک آفتابی، تعدادی ساعت مچی، قفل کتابی، سوئیچ پراید و ریموت درب پارکینگ، جعبه آچار و ... کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: تاکنون ۶۰ مالباخته شکایات خودشان را تسلیم پلیس کرده و مال باختگان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام و پیگیری کنند.

این مقام انتظامی در پایان از مدیران و ساکنان مجتمع های مسکونی خواست نسبت به استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت و به خصوص دوربین های کنترلی توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع این گونه سرقت ها پیشگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟