عجیب ترین سرنوشت برای کودک 6 ساله در هرسین

به گزارش رکنا، امیرعلی وقتی که فهمید گم شده مضطرب و نگران به دنبال یافتن آشنایی بود تا خود را از این حس تنهایی برهاند اما هرچه جستجو می کرد کمتر به نتیجه می رسید.

کم کم حس تنهایی و ترس بر کودک 6 ساله غلبه و با خود فکر می کرد اگر کسی از خانواده اش او را پیدا نکند چه چیزی در انتظارش است و یا شاید هم دوست داشت زمان به عقب برمی گشت تا به دنبال شیطنت های کودکانه دست پدربزرگش را رها نمی کرد.

ماجرای غم انگیز گریه های کودک 6 ساله

امیرعلی سعی می کرد آخرین باری که پدربزرگش را دیده و با او بوده را به خاطر بیاورد، در همان عالم کودکانه بازهم مقداری به جستجو پرداخت ولی خبری نبود.

حالا دیگر گویی دنیا برای کودک 6 ساله به آخر رسیده مضطرب و حیران مقابل مغازه ای ایستاد و شروع کرد به گریه کردن، بی تابی های او توجه رهگذران و اطرافیان را به خود جلب کرده بود.

زمانی که از امیرعلی علت گریه هایش را پرسیدند به آنها گفت گم شده است، جای درنگ نبود، حتما تا الان پدرپزرگ امیرعلی هم متوجه گم شدن نوه اش شده و دل نگران تر از خود اوست.

علت گریه های کودک وحشت زده

یکی از مغازه داران با پلیس تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد، ماموران کلانتری 12 هم به سرعت خود را به محل حضور کودک گمشده رساندند تا بلکه فرشته نجات او شده و خانواده ای را از نگرانی خارج کنند.

امیرعلی با دیدن چهره های مهربان ماموران پلیس کمی آرام گرفت، آغوش باز آنها که به روی کودک گشوده شد خیال پسرک قصه ما را راحت کرد که حتما به نزد خانواده اش برمی گردد.

ماموران پلیس پس از کمی صحبت با کودک گمشده و دادن اطمینان به او که حتما خانواده اش را پیدا خواهند کرد جستجوی خود را آغاز کرده و پس از ساعتی تحقیق و پرس و جو موفق به یافتن آدرس منزل کودک شدند.

ماموران کلانتری 12 شهرستان پس از یافتن آدرس محل سکونت کودک گمشده، امیرعلی را تحویل آنها دادند تا به حدود 2 ساعت ترس، دلهره و اضطراب او و خانواده اش پایان داده باشند.

ماموران پلیس؛ فرشته های نجات واقعی

و اینگونه بود که سبزپوشان و راست قامتان نیروی انتظامی در نقش فرشته ای ظاهر شده و از بروز اتفاقات ناگواری که ممکن بود برای کودک پیش آید جلوگیری کردند تا بازهم ثابت کنند پلیس خادم راستین مردم و امین جان و مال آنهاست.

پدر بزرگ امیرعلی که با دیدن نوه اش اشک شوق بر گونه هایش نشسته بود و گویی که باور نمی کرد نوه گمشده اش به این زودی توسط پلیس پیدا شود تشکر و قدردانی صمیمانه ای از نیروهای پلیس داشت و تاکید کرد که هرگز محبت آن ها را فراموش نمی کند.

ستواندوم "فرزاد پوررضایی"، ستوانسوم "فردین رجبی" و کارمند "ناهید بختیاری" کارکنان انتظامی هرسین بودند که با تلاش آنها کودک 6 ساله به آغوش خانواده اش بازگشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟