به گزارش رکنا، «حسین سلامی» گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بیش از پنج هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ ساز در جیرفت کشف و ضبط شده و متهمان نیز دستگیر شدند تا نسبت به جرائم آنها رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت و پلیس آگاهی این شهرستان و همچنین با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی جداگانه، طی روزهای اخیر ضربه های گسترده‌ای به کاسبان و ساقیان مرگ وارد شد.

وی از شناسایی ۲ کارگاه تولید مشروب الکلی خبر داد و افزود: از هر یک از این کارگاه‌ها بیش از چند هزار لیتر مشروب دست‌ ساز آماده فروش و توزیع کشف شده و در این خصوص ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

سلامی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این اقدام مجرمانه بازداشت شدند و تجهیزات تولید و ساخت مشروبات الکلی که در این محل مورد استفاده قرار است نیز توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت از پلمب محل تولید مشروبات الکلی خبر داد و افزود: با عوامل این اقدام برخورد جدی و شدید را انجام خواهیم داد و تلاش و جدیت بر این است تا با این اقدامات و برخوردهای قانونی عرصه را بر قاچاقچیان و تولیدکنندگان مشروبات الکلی در شهرستان جیرفت تنگ کنیم.

وی در خاتمه با تاکید بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر اداره اطلاعات شهرستان، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در کاهش جرم در شهرستان جیرفت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی از اقدامات و فعالیت‌ها نیروی انتظامی شهرستان جیرفت در کشف و ضبط مواد مخدر در این روزها کمال تشکر را دارد و همچنین از همکاری، همیاری و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان نیز تشکر می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 563161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟