کشف جسد مرد 40 ساله کرمانشاهی در کوه

به گزارش رکنا، غلام اسدی  اظهار داشت: سه شنبه  ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۰۰ شب گزارشی از مفقودی مردی حدود ۴۰ ساله در کوه های اطراف روستای کندهر بخش حمیل شهرستان اسلام آباد غرب که برای چیدن گیاهان خوراکی بهاری به کوه رفته بود واصل شد.

عملیات نجات مرد اسلام آبادی در کوه ها

وی افزود: سریعا تیم جستجو و‌نجات در کوهستان به محدوده تقریبی عملیات رفت که همدلی اهالی روستا تعداد زیادی از مردان را جهت جستجو گرد هم جمع کرده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب بیان داشت: با شناختی که اهالی روستا از منطقه داشتند به چندین گروه تقسیم شده بود و تیم‌ جستجو‌ نجات در کوهستان جمعیت هلال احمر نیز در کنار آنها عملیات جستجو را آغاز کردند.

تلاش برای یافتن مرد گمشده در کوه های اسلام آباد غرب

این مسئول تصریح کرد: تاریکی هوا اندکی کار را مشکل کرده بود اما به همت تیم‌های جستجو در نهایت با روشن شدن هوا ساعت ۶:۳۰ بامداد چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه به نتیجه رسید و متاسفانه جسد متوفی توسط یکی از تیم های مردمی پیدا شد و با تلاش تمام تیم ها به دامنه کوه منتقل و‌ تحویل مراجع قضایی شد.

اسدی ادامه داد: به مردم توصیه می شود تا هیچ گاه تنها به کوهستان و نیز دل طبیعت نروند چرا که حادثه خبر نمی کند و وجود یک فرد همراه می تواند کمک چشمگیری به نجات جان مصدوم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟