فیلم رفتار تحقیرآمیز پلیس با کسانی که بی خیال کرونا هستند !
حجم ویدیو: 5.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس که تاکنون در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده بیش از ۲۵۶۰۰۰۰ نفر را مبتلا کرده که بیش از ۱۷۷۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. همجنین نزدیک ۷۰۰۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

ورزش صبحگاهی دسته جمعی در روزهای کرونایی !

کشور هند نیز یکی از کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر شده است. تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۶۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا دولت هند به مدت ۲۱ روز ر این کشور قرنطینه سراسری اعلام کرد. با وجود آنکه بیشتر شهروندان این کشور فاصله گذاری اجتماعی را جدی تلقی کرده و قرنطینه را رعایت کرده اند، اما برخی هنوز خظر کرونا را جدی نگرفته اند. مانند تعداد معدودی از شهروندان این کشور که برای ورزش صبحگاهی از منزل خارج شده بودند که با واکنش عجیب پلیس مواجه شدند.

روش تحقیر آمیز پلیس با قانون شکنان کرونا

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پلیس این کشور با روشی منحصر به فرد این افراد را که به بیرون از خانه آمده اند مورد تحقیر قرار می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از ماموران پلیس ضمن خواندن سرود کف می زند مامور پلیس زن مراسم " aarti " (نوعی مراسم دعا و نیایش در دین هندو) را اجرا می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی تاکنون بیش از ۸۲۰۰۰ بیننده داشته است و ۴۰۰۰ لایک دریافت کرده است.

گفتنی است؛ قرنطینه سراسری در هند تا تاریخ ۳ می‌ادامه خواهد داشت و شهروندان جز در موارد ضروری حق خروج از منازل را ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟