کشف محموله قاچاق در بوشهر

به گزارش رکنا،  فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۹۷کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک مرزبانی و پلیس در محورشهرستان کنگان از توابع این استان کشف شد.

کشف مواد مخدر

سردار ولی الله رضایی نژاد روز چهارشنبه ا اعلام کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مرزبانی استان بوشهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان، شناسایی باند توزیع‌کننده مواد مخدر در جنوب کشور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: با هوشیاری ماموران در پی رصد اطلاعاتی اعضای باند، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر به مقصد خوزستان شناسایی و توقیف شدند.

بررسی خودروهای توقیفی

رضایی‌ نژاد افزود: با بررسی خودروهای توقیفی مقدار ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کنگان منتقل شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: توان اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی این استان موجب شده تا با به کارگیری ظرفیت‌های برون و درون استانی به عنوان یک راهبرد هدفمند ضربه‌های سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

رضایی نژاد یادآور شد: با همت نیروهای مرزبانی استان بوشهر سال گذشته چهار تن و ۲۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟