باند زورگیری ، شرارت و سرقت های با تهدید اسلحه در چنگ قانون

به گزارش رکنا، سرهنگ " امید نودهی" گفت: تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی اطلاعاتی ، باند شرارت ، زورگیری و سرقت های با تهدید اسلحه که عاملان آن از افراد شرور و اوباش بودند را ردزنی و تحت تعقیب قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی افزود: بررسی های پلیسی در این باره حاکی از آن بود گردانندگان باندبا تهدید اسلحه اقدام به شرارت ، سرقت های خشن و زورگیری با تهدید اسلحه در شهرهای مشهد ، قوچان و چناران کرده و متواری شده اند.
وی گفت: پلیس دراین عملیات که با کنترل و مراقبت های گسترده همراه بود پس از شناسایی مخفیگاه های متهمان در بامداد روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:در این عملیات غافلگیرانه 8 گرداننده اصلی باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان 2 قبضه اسلحه کلت کمری جنگی به همراه 4 تیرفشنگ و 2 قبضه اسلحه شکاری ، یک قبضه شمشیر ، یک قبضه قمه ، یک قبضه چاقو و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف و 3 دستگاه خودروی سواری پژو 405 که با اعمال تغییرات در سیستم موتور و بالا بردن قدرت شتاب از آنها در انجام اعمال مجرمانه استفاده شده بود توقیف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: 2 متهم این پرونده به اتهام قتل و مشارکت در قتل تحت تعقیب مراجع قضایی قرارداشته وبقیه اعضای باند نیز دارای سوابق متعدد بوده و تحقیقات از آنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟