10 روانسری با سلاح سرد و گرم به جان هم افتادند

به گزارش رکنا، فرماندار روانسر گفت: درگیری بر سر مرتع میان روستاییان این شهرستان و شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان ۱۰ نفر زخمی برجا گذاشت.

سعدی مصطفی زاده شنبه شب  افزود: ساعاتی پیش بر سر بهره برداری از مراتع حدفاصل روستای «پشته» شهرستان کامیاران و روستای «خراجیان» شهرستان روانسر ۱۰ نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: با اطلاع از موضوع بلافاصله به همراه نیروی انتظامی، معتمدین و نیروهای اورژانس و هلال احمر در منطقه حاضر و اوضاع را کنترل کردیم.

فرماندار روانسر اضافه کرد : زخمی ها که بر اثر سلاح های سرد و گرم زخمی شدند توسط نیروهای هلال احمر و فوریت های پزشکی به مرکز درمان بستر روانسر منتقل و از طریق اتوبوس آمبولانس نیز به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

مصطفی زاده اظهار داشت: مرتع چشمه سفید که درگیری بر سر آن رخ داده به گفته اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در محدوده شهرستان روانسر و جزء پلاک خراجیان است.

وی گفت: نیروی انتظامی شهرستان نیز با اشرافیت کامل به دنبال شناسایی عوامل نزاع کننده هستند و خوشبختانه آرامش نسبی در این منطقه برقرار است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟