درخواست کارگران شهرداری مسجد سلیمان

به گزارش رکنا ، شماری از کارگران مجموعه شهرداری مسجد سلیمان امروز (۳۰ فروردین ماه) با اجتماع مقابل ساختمان شهرداری، خواستار دریافت مطالبات مزدی خود شدند.

از قرار معلوم این کارگران، سه ماه معوقات مزدی طلبکارند و در حال حاضر به دنبال مطالبات عقب‌افتاده خود هستند.

یکی از کارگران شهرداری مسجد سلیمان که مدعی است او و سایر همکارانش در سه ماه گذشته دستمزد و حق بیمه آنان پرداخت نشده است، افزود: در شرایط فعلی که یک ماه از آغاز سال نو گذشته، نگران افزایش معوقات مزدی و تامین هزینه‌های زندگی خود هستیم.

به گفته وی، شهرداری و شورای شهر هیچ برنامه‌ای برای پرداخت مطالبات‌ آنها ندارد و آنها در این وضعیت کرونایی نگران سلامت خود و خانوادههایشان هستند.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران، تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران در مجموعه شهرداری‌ شهر مسجد سلیمان درحالی ادامه دارد که مسئولان شهری اعلام می‌کنند شهرداری به دلیل رکود در بازار مسکن همانند اغلب شهرهای کشور با چالش جدی روبه‌رو شده و منابع مالی خود را از دست داده است.

به گفته این کارگران؛ تعدادی از کارگران روزمزد شهرداری با دو سال سابقه کار نیز وضعیت مشخصی ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت کارگران شهرداری همزمان با شیوع کرونا اظهار داشت: امکانات کافی بهداشتی از قبل ماسک و دستکش و سایر مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در اختیار کارگران نیست و احتمال ابتلا به کرونا کارگران را نگران کرده است.

این کارگر با ابراز نگرانی از وضعیت بوجود آمده، از مسئولان شهری خواست با درک همه مشکلاتی که در نتیجه عدم دریافت مزد برای مجموعه کارگران شهرداری بوجود می‌آید، درخصوص پرداخت حداقل بخشی از مطالبات مزدی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟