دستگیری عامل قتل جوان سردشتی

به گزارش رکنا،  دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: با استفاده از ظرفیت میانجی‌گرانه و رایزنی‌های انجام گرفته توسط معتمدان، عامل یک فقره قتل خود را تحویل مرجع قضایی داد.

ولی خداکرمی روز شنبه با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت ۱۱ شب ۱۹ فروردین امسال، متاسفانه یک جوان ۳۰ ساله که قصد میانجی‌گری در یک نزاع و درگیری را داشت، مورد اصابت گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: این حادثه زمانی روی داد که چهار نفر که با یکدیگر دوست بودند، در یک خانه‌باغ در بیرون از شهر سردشت جمع شده بودند که ۲ نفر از آنها به دلیل اختلاف مالی اقدام به مشاجره کرده و این امر به نزاع و درگیری منجر شد.

وی اضافه کرد: با شدت گرفتن اختلاف و نزاع ۲ طرف، یکی از آنها قصد رفتن می‌کند و مقتول نیز برای میانجی‌گری و فرو نشاندن این اختلاف دنبال وی می‌رود.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت بیان کرد: این فرد به گمان اینکه طلبکار دنبالش است و می‌خواهد آسیبی به وی برساند، بی‌درنگ و بدون نگاه به پشت سرش سلاح شکاری ساچمه‌ای خود را از خودرو بیرون آورده و شلیک می‌کند.

«خداکرمی» اظهار کرد: بر اساس نظریه پزشک قانونی مسافت ۲ نفر نزدیک بوده و گلوله به سینه جوان ۳۰ ساله برخورد می‌کند که متاسفانه تا رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: پس از وقوع حادثه قاتل که یک مرد ۴۴ ساله است از صحنه جرم متواری می‌شود و بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافته و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس و دادستانی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه قضایی سردشت نقش میانجی‌گران و معتمدان در حل و فصل دعاوی بسیار برجسته است، بلافاصله با استفاده از این ظرفیت و رایزنی‌هایی که با خانواده قاتل شد، پس از ۱۰ روز قاتل خود را به دستگاه قضایی شهرستان تحویل داد.

سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشور عراق واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟