ماجرای دفن غیربهداشتی جسد کرونایی در آرامستان علی آباد کتول

به گزارش رکنا، در پی انتشار خبری مبنی بر رعایت نکردن اصول بهداشتی دفن در قبرستان‌های علی‌آباد کتول و بدون حضور ناظر مرکز بهداشت در رسانه‌ها به سراغ رئیس مرکز بهداشت استان گلستان رفتیم و علت ماجرا را جویا شدیم.

ناهید جعفری رئیس مرکز بهداشت گلستان گفت: بعد از انتشار خبری مبنی بر رعایت نکردن اصول بهداشتی در دفن افراد فوت شده در علی‌آباد کتول سریعا موضوع را از مسئول بهداشت شهرستان پیگیر شدیم.

وی افزود: رئیس مرکز بهداشت شهرستان علی‌آباد کتول علت حضور نداشتن ناظر مرکز بهداشت در قبرستان را دیر اعلام کردن مسئولان قبرستان برای اجرای مراسم دفن عنوان کردند.

جعفری ادامه داد: در تمام قبرستان‌های شهرستان‌های استان گلستان در ایام شیوع ویروس کرونا کفن و دفن‌ها به صورت تمام بهداشتی و با حضور ناظرین مرکز بهداشت انجام شده و این مورد تنها نمونه‌ای بوده که بدون نظارت دفن شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان گلستان گفت: اطمینان می‌دهیم در کفن و دفن افراد فوت شده تمام موازین بهداشتی رعایت می‌شود و این مورد منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ها تنها یک مورد بوده و دیگر شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟