روش آموزش جالب معلم قزوینی در روزهای کرونا + عکس

به گزارش رکنا ، عبدالله افتخاری معلم مدرسه فردوسی روستای پروان شهرستان آوج با رعایت اصول بهداشتی کلاس های درس را در خانه دانش آموزان برگزار می کند.

روستای پروان در ۵ کیلومتری آوج قرار دارد و دارای یک مدرسه ابتدایی با ۱۱ دانش آموز است که ۴ دانش آموز این روستا در مقطع اول دبستان ، ۲ نفر کلاس دوم ، ۲ نفر کلاس سوم ، یک نفر چهارم و ۲ نفر هم پیش دبستانی است.

عبدالله افتخاری تنها معلم مدرسه فردوسی روستای پروان گفت: بعد از تعطیلی مدارس بدلیل شیوع ویروس کرونا موضوعات درسی دانش آموزان را از طریق تلفن پیگیری می کردم تا از درس عقب نیفتند.

او به نبود امکانات زیرساختی و عدم دسترسی به اینترنت در روستا اشاره کرد و یادآورشد: چون تماس تلفنی را برای پیگیری امور درسی کافی نمی دانستم با رعایت بهداشت، تصمیم بر حضور در منازل دانش آموزان روستا گرفتم تا کلاس های درس را در خانه های آنها تشکیل دهم.

این معلم زحمت کش با مهم دانستن امر آموزش در همه شرایط گفت : آموزش تعطیل شدنی نبوده و برای من هم قابل پذیرش نیست که بخاطر شرایط موجود، دانش آموزانم در آینده متضرر شوند.

ابوالفضل سلیمانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آوج نیز گفت: روستای اروان در ۵ کیلومتری آوج قرار دارد جمعیت ثابت آن ۲۴۵ نفر و جمعیت فصلی این روستا نیز ۴۸۲ نفر است.

ابوالفضل سلیمانی افزود: شهرستان آوج بیش از ۲ هزار نفر دانش آموز دارد که در بیش از ۱۰۰ پارچه روستا زندگی می کنند.

به گفته وی تدریس این معلم دلسوز در خانه دانش آموزان موجب مشارکت و یادگیری دروس توسط خانواده ها نیز شده است.

سلیمانی یادآورشد: معلم زحمت کش مدرسه فردوسی روستای پروان با وجود تعطیلی مدارس و شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت اصول بهداشتی مدارس را در خانه دانش آموزان روستا برقرار و آموزش را تعطیل نکرده است.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آوج گفت که این کار گوشه ای از تعهد و دلسوزی معلمان این شهرستان است، که نوای دلنشین تعلیم و تربیت را در گوش دانش آموزان خود نجوا می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟