فیلمی وحشتناک از سیل دیروز پرند / ماشین ها غرق شدند + عکس
حجم ویدیو: 4.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

به گزارش رکنا، سرپرست فرمانداری رباط کریم اظهار کرد: منطقه درگیر شده در سیل شهر پرند پارک مشاهیر نبوده و کنار مشاهیر فضای دره ای وجود داشت که متاسفانه مردم عصر امروز وبرای تفریح اقدام به حضور در این منطقه می کنند و علی رغم هشدارهای هواشناسی در این منطقه حضور یافته و گرفتار سیل شدند.

سرپرست فرمانداری رباط کریم در گفت وگویی با اشاره به سیل اخیر در شهر پرند و گرفتار شدن مردم در این بخش از شهر، اظهار کرد: منطقه درگیر شده در سیل شهر پرند پارک مشاهیر نبوده و کنار مشاهیر فضای دره ای وجود داشت که متاسفانه مردم عصر امروز وبرای تفریح اقدام به حضور در این منطقه می کنند و علی رغم هشدارهای هواشناسی در این منطقه حضور یافته و گرفتار سیل شدند.

وی با اشاره به میزان خسارت وارد شده به مردم و منطقه پرند در این سیل ابراز کرد: حدود ۱۰ خودرو به همراه مسافران این خودروها در آنجا گرفتار شده و خوشبختانه نیروهای آتش نشانی به همراه اورژانس، هلال احمر و سپاه و… را در این منطقه مستقر کرده ایم تا بتوانند خودروهای متوقف شده در سیل را نجات دهند.

سالکی تأکید کرد: سیل اخیر در شهر پرند هیچ خسارت جانی نداشته و باید منتظر برآورد خسارتهای مالی از سوی کارشناسان بود.

سیل در پارک مشاهیر رخ نداده است

محسن وطن خواهی، مدیر شرکت عمران شهر جدید پرند در پیامی که برای این رباط نیوز ارسال کرد نوشت:

در خصوص خبر و فیلم ارسالی در کانال ها و سایر رسانه های مجازی در خصوص سیل در شهر پرند و خسارت به چند خودرو به استحضار می رساند تصاویر به نمایش گذاشته شده مربوط به توقف غیر مجاز چند خودرو در دره رودخانه ای در خارج از شهر پرند بوده و به کرات این خروجی ها خصوصا پس از شیوع ویروس کورونا بسته ولی متاسفانه تعدادی خودرو باز در این محلهای ممنوع توقف کرده و باعث بروز خسارت به خودرو خود و دیگران شده اند لازم به توضیح است تصاویر ارسالی هیچگونه ارتباطی به احداث پارک مشاهیر شهر پرند ندارد.

خبرنگاری که شاهد سیل بود

در اثر باران تعدادی از همشهریان که برای تفریح به کوه های شمال شهر پرند رفته بودند گرفتار سیل شدند که تعدادی از خودروی آنها واژگون و تعداد بالای ۱۰۰خودرو در انتهای دره با زن و بچه گرفتار شده اند که متاسفانه تا کنون که بنده خودم خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد روز در منطقه حضور دارم، هیچ خبری از نیرو های امدادی و مسئولین نیست. فقط نیروهای آتش نشانی در منطقه مستقر هستند که هیچ امکاناتی برای نجات زن وبچه ها ندارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟