کمک‌های کرونایی دختر ال‌چاپو قاچاقچی بزرگ به نیازمندان + فیلم
حجم ویدیو: 4.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا،الخاندرینا گوزمن، دختر ال‌چاپو قاچاقچی مشهور مکزیکی، به واسطه شرکت خود، «ال‌چاپو 701»، بسته‌هایی از غذا، ماسک، صابون و دیگر مواد لازم را در قالب طرح تدارکاتی چاپو در مناطق فقیرنشین شهر گوادالاجارا در مکزیک توزیع می‌کند. روی بسته‌ها و همچنین ماسک‌های کارمندان شرکت که مشغول بسته‌بندی و توزیع هستند، تصویر ال‌چاپو چاپ شده است.

oTrYpI1h6seb

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از «نیویورک پست»، گوزمن به واسطه این شرکت به صورت قانونی فعالیت می‌کند و با استفاده از محبوبیت ال‌چاپو، لباس و نوشیدنی می‌فروشد. او تصاویر و فیلم‌های مربوط به اقدام اخیر شرکت خود را روی صفحه فیس‌بوکش قرار داده است.

Ei2E2jCGj98s

نام شرکت ال‌چاپو 701 (El Chapo 701) از مجله «فوربس» در سال 2009 انتخاب شده، که ال‌چاپو را با ثروت خالص تخمینی یک میلیارد دلار به عنوان هفتصد و یکمین ثروتمند جهان معرفی کرده بود.

KQ8v3iTUkn9o

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، کارتل‌های بی‌رحم و بدنام مکزیک وارد جریان کمک‌های مردمی شده‌اند و تصاویر اعضای خود را در حال توزیع بسته‌های کمکی بین مردم روی شبکه‌های مجازی منتشر می‌کنند. مشهور است که کارتل‌های مکزیکی با کمک به مردم ساکن در محله‌های فقیر که مرکز عملیات آنهاست، می‌کوشند تا رضایت آنها را جلب کنند.

H3s8B6XTkyU5

ال‌چاپو اکنون در زندان فوق‌امنیتی کلرادو دوران حبس خود را می‌گذراند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟