حجم ویدیو: 6.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش رکنا ، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان از جاری شدن سیل در در بخش شهداد و گلباف خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۵ راه ارتباطی روستایی قطع است.

مجید سعیدی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته فعالیت خود را در مناطق مختلف استان آغاز کرده است اظهار داشت: از ساعت پایانی شب گذشته و بامداد امروز جمعه متأسفانه شاهد جاری شدن سیل در بخش شهداد و گلباف از توابع شهرستان کرمان بودیم.

وی با بیان اینکه این سیل خسارات زیادی را به راه‌های این منطقه، واحدهای مسکونی و حوزه کشاورزی وارد کرده است گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در منطقه حضور دارند و در حال امدادرسانی و تخلیه آب منازل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با عنوان اینکه در حال حاضر 25 راه ارتباطی روستایی در منطقه قطع شده است ادامه داد: قطعی برق در برخی مناطق و آبگرفتگی منازل روستایی را هم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سیل بامداد امروز در شهر اندوهجرد هم خساراتی را به زیرساخت‌ها شهری و تأسیسات شهری وارد کرده است گفت: تعدادی از باغات و نخیلات این منطقه هم متأسفانه دچار آبگرفتگی و تخریب شدند.

سعیدی از قطع راه ارتباطی سیرچ – شهداد، شهداد - اندهجرد و تعدادی از راه‌های روستایی در این منطقه خبر داد و گفت: عوامل راهداری از ابتدای وقت امروز در منطقه حضور دارند و این محورها در حال بازگشایی هستند و سایر عوامل نیز به منطقه اعزام شدند.

جلسه فوق‌العاده ستاد بحران استان کرمان چهارشنبه 27 فرودین برگزار، وضعیت استان کرمان بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی قرمز و بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‌ها برای مقابله با سیل احتمالی روزهای آینده در استان تاکید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟