کرونایی شدن 7 کارگر پروژه های جام جهانی 2022 قطر

به گزارش رکنا، از زمان شیوع کرونا در قطر، تاکنون 3711 مورد ابتلا به این بیماری در این کشور آسیایی گزارش شده که 7 نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس آخرین اخبار، این کشور به عنوان میزبان جام جهانی 2022 با مشکل ابتلا به کرونا چند کارگر تاسیسات خاص بازی ها مواجه شده است.

مطابق اعلام آژانس خبری فرانس پرس، 7 مورد از کارگرانی که در حال فعالیت در زمینه ساخت ورزشگاه های مخصوص پیکارهای جام جهانی هستند، به کرونا گزارش شده است.

این رسانه معتبر براساس تایید کمیته سازماندهی مسابقات، عنوان کرد 2 کارگر در حال کار در پروژه ساخت ورزشگاه الثمامه هم اکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همچنین 3 کارگر که در پروژه ورزشگاه الریان فعالیت دارند و نیز 2 کارگر در پروژه استادیوم البیت نیز نتیجه تست کرونای مثبت گرفتند.

کمیته سازماندهی بعد از شناسایی این افراد، آنها را به قرنطینه های خانگی فرستاده و دستورالعمل های بهداشتی سخت تری برای حفظ سلامتی دیگر کارگران ساخت پروژه های خاص جام جهانی در نظر گرفته است.

قطر هم اکنون در حال ساخت 7 ورزشگاه مخصوص برای پیکارهای 2022 است که البته یکی از آن، به طور رسمی افتتاح شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟