پلمب 286 مرکز متخلف توزیع کالاهای بهداشتی

به گزارش رکنا، سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 83 هزار و 550 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 58 هزار و 816 عدد دستکش، 7 هزار و 722 عدد انواع ماسک، 17 هزار و 12 عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین 286 مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

بنابر اعلام سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه 34 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم متعدد کشور که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟