به گزارش رکنا، "محسن جلیل" در تشریح این خبر گفت: ۷ عضو یک خانواده در روستای "تلخدان" از توابع شهرستان بویراحمد در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه امروز چهارشنبه، ۲۷ فروردین ‌ماه ۹۹ به علت استفاده از بخاری گازی دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن(CO) شدند.

وی از اعزام یک تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه خبر داد و اظهارکرد: مسمومین این حادثه ۵ خانم و ۲ آقا (یک کودک پسر، دو کودک دختر، سه خانم و یک آقای بزرگسال) بوده که بعلت ممانعت از انتقال به بیمارستان در منزل اکسیژن درمانی و مداوا شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم و هم استانی ها هنگام استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی رعایت کنند، بیان کرد: از جمله علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن سردرد، سرگیجه، تهوع است که در صورت ادامه و تماس بیشتر با گاز منوکسید کربن علائم شامل استفراع، سوزش چشم، گلو و بینی، اختلال حواس، تشنج و کما بوده که در نهایت در موارد شدید به مرگ منتهی می‌شود.

گفتنی است که روستای "تلخدان" از روستاهای دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد است که در حدود ۲۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 559676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟