پرونده 18 سارق در ملایر بسته شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد باقر سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در چند نقطه شهر ملایر و با تشکیل اکیپ ویژه ای توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان و اعزام به نقاط از پیش تعیین شده ، سارق در حین ارتکاب سرقت شناسائی و در یک اقدام ضربتی متوسط ماموران پلیس دستگیر شد .

این مقام مسئول در تشریح سایر اقدامات صورت گرفته در این ماموریت افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی از این سارق ، نامبرده به سرقت های متعدد از چندین منزل اعتراف کرد و در ادامه با تلاش ماموران، فرد مالخر این اموال مسروقه نیز در مخفیگاهش دستگیر شد که در بازرسی از این مکان نیز تعداد زیادی باطری های دکل مخابراتی که مدتی قبل به سرقت رفته بود کشف شد .

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود افزود: به دنبال رهگیری هوشمندانه ماموران کلانتری 11 از اصالت اموال کشف شده و کشف سرنخ هائی از مجرمان تحت تعقیب ، سرانجام دو سارق دیگر در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شناسائی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه این فرد سارق مقادیر قابل توجهی اموال ربوده شده به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیری نیز مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: سارقان در ادامه بازجوئی به سرقت های متعدد خانه باغی در چند نقطه اعتراف کردند که در مجموع تعداد 18 سارق در این پرونده شناسائی و با احکام قضائی در ماموریت های متوالی و ضربتی دستگیر شدند که با تشکیل پرونده هر 18 نفر متهم تحویل مراجع قانونی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر درخاتمه افزود: امروز پلیس نظام اسلامی در این شهرستان به منظور حراست و مراقبت از حریم امنیت شهروندان هوشمندانه ، مسئولانه و مجاهدانه در صحنه حضور داشته و از هیچ کوششی برای تامین امنیت اقشار مختلف مردم فرو گذار نخواهد بود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟