شناسایی 55 مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس/ فوت 5 نفر در یک روز

به گزارش رکنا،  دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از ۹۴۰ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید ۱۹ استان، ۵۵ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۲۰۱۱ نفر رسیده است.

وی افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ نفر بر اثر ابتلاء به کروناویروس در استان فوت کردند که در مجموع تاکنون ۵۵ نفر در استان به دلیل ابتلاء به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: از مجموع ۵۵ نفر فوتی ناشی از کروناویروس در استان، شیراز ۳۱ مورد به شیراز، مرودشت ۵ مورد، جهرم ۴ مورد، فسا، آباده و گراش هر کدام ۲ مورد، لار، رستم، اقلید، داراب، سروستان، زرقان، ارسنجان، بیضا و نی ریز هر کدام یک مورد را شامل می‌شود.

همتی ادامه داد: تاکنون ۵۱۷ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و ۹۲۸ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

دکتر همتی از شهروندان خواست، بیماری کووید ۱۹ را جدی بگیرند و ضمن در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی، از تجمعات و ترددهای غیرضرور بپرهیزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟